fredag 8 oktober 2010

Vilken dag

Vilken dag. Denna dag som kändes så bra till att börja med men som sedan spårade ur totalt.
Som tur var så tror jag att det mesta redde ut sig då lite missförstånd fick redas ut. Men bra kan jag ändå inte säga att det känns då mycket inte är som det ska.

Men klart är att det finns en person som verkligen kan känna precis hur jag mår och känner (är i och för sig lika åt båda hållen).
Skickade ett sms till en vän idag och när svaret kom så kom också ett meddelande samtidigt på fb från en annan med frågan hur jag mådde. När jag svarade som det var så sa hon bara jag känner det.
Vad jag trodde hade hänt var att min vän som jag skickade sms'et till hade sagt åt henne att kontakta mig, då min vän vet att hon kan göra mig på gott humör.
Detta var dock inte alls fallet då de inte var på samma ställe som jag först trott. Båda var helt omedvetna om detta sammanträffande.

Dock lyckades hon inte ändra mitt humör nämnvärt fast hon till och med erbjöd sällskap, som jag dock tackade nej till men hennes tanke var ändå god.
Men på något vis lyckades hon ändå få mig på klart bättre tankar mot kvällen så trotts att kvällen får bli tidig då jag är totalt energilös och måste försöka få lite sömn så är jag på betydligt bättre humör. Tack Natta, lovar återgälda detta.

Inga kommentarer: