onsdag 29 september 2010

Ridkurs

Skulle inte ha tid med detta egentligen men vad gör man inte för sina vänner :-)
Men det är väl med detta som med allt annat då man ska vara så snäll så man lovar ut allt. Sa till mig själv i måndags kväll då jag satt och letat för fullt efter vilka bilder jag skulle ha med i en stor fototävling som jag nu deltagit i de två senaste åren och det känns som att det är en tävling som jag bara måste vara med i då jag även lyckade vinna första året.
Nu blev det tyvärr så att jag fick besök igår kväll och blev inte ensam förrän runt tio och då var det bara att gå och lägga sig.
Så i stället skulle jag göra klart allt detta idag och en massa annat som också måste göras. Men inte blev det så inte. Hur ska man kunna säga nej till att fota hästar.
Jo, egentligen skulle jag kunna göra det för det kändes inte så där jättekul att utföra detta jobb då jag fick reda på att jag skulle fota min lilla raring Lucy då hon ska säljas.
Inte konstigt att jag fick känslan av att hon sa farväl till mig i fredags när jag besökte henne. Hon visste nämligen av att hon snart skulle få flytta men det visste inte jag.
Men sånt är livet och jag har full förståelse för beslutet och det är absolut inget jag kan göra något åt.
Det visade sig dock idag att det fanns andra hästar som i stället ville visa att det skulle i alla fall inte flytta utan de fanns kvar och de var så kärvänliga så, till och med liter väl många på en och samma gång ibland :-)
Nej tillbaka till bilderna, har så himla lätt att ramla in och göra andra saker tyvärr. Har inte tittat på en enda bild ännu och klockan är redan halv nio.

Inga kommentarer: