tisdag 30 mars 2010

En stor dag

I morgon är en av skolans stora dagar då går nämligen årets stora begivenheter av stapeln. Det är årets stora innebandyturnering som ska avgöras. I år kommer 38 lag att göra upp om segern. Naturligtvis ställer även vi i personalen upp med ett lag. Nu är det inte bara innebandy som är prestige i turneringen utan det gäller även att tävla i utklädnad och liknande. Tyvärr för min egen del så gick jag med på att anlägga slutspelsskägg, vilket jag för tillfället lider stort av. Kan inte förstå att människor vill ha skägg. Inte bara det att man ser bedrövlig ut, det kliar nått så förbannat. Så jag lovar att lyckan för mig blir i morgon kväll då jag åter igen får raka mig :-)

3 kommentarer:

Skäggbloggen sa...

Nej nej nej! Raka dig inte! Håll ut! Det är bara några dar som det kliar. Sedan kommer det att vara mjukt och fint och skydda din ömma hud.
Läs mer här t.ex.:
http://skaggbloggen.se/2010/03/alla-har-sin-grans-jag-har-natt-min/

Göran sa...

Nää, jag tror inte jag vill behålla det ändå jag :-)

Anonym sa...

Bra Göran!
Stå på dig, skägg tycker jag att äldre gifta män kan ha, inget för en singel på jakt :)
Är nog väldigt få kvinnor som tycker det är snyggt tror jag :)
Så håll ut! Snart är du av med det!
Britta:)