torsdag 11 mars 2010

Vårkänslor

Nu känns det verkligen som att våren är på antågande. Plusgrader långt in på kvällen trotts att solen gått ner för länge sen. Måste säga även om jag inte har något emot vintern så nu är det vår och sommar jag vill ha. Hoppas nu bara det inte blir något hemskt bakslag med jättekyla.
Men snön får inte försvinna allt för fort heller för jag har några fotoprojekt att avklara först där snön måste vara med.
Tyvärr verkar vädret i helgen inte bli det bästa så vi får se vad nästa helg kan ha att erbjuda. Fast då är det och andra sidan 30 års kalas på lördag så man får väl se hur mycket man orkar den helgen :-)
Hur som helst så har denna veckan gått riktigt fort tycker jag och den har vart händelserik. Tyvärr inte bara positiv men trotts allt så känner jag mig väldigt positiv till livet just nu. Kanske är det värmen som satt sprätt på lite vårkänslor vem vet? Det får visa sig.

Inga kommentarer: