onsdag 3 mars 2010

Nyfrissad

Ja jag erkänner jag slipper gå med mössa på mig efter besöket hos frissan. Mia var snäll och skötte sig.
Att sen lyckas fota sig själv det är däremot ingen lätt match och att sedan bli nöjd med bilden, nä, det blir man aldrig. Snacka om hopplöst fall. Tur man blev fotograf i stället för modell :-)







Men naturligtvis förenade man lite nytta med nöje så vi tog några provbilder på Mia själv i hennes frisörsalong. Dessa bilder är dock tagna helt utan extrautrustning med hjälp av blixtar och skärmar och allt vad man kan tänka sig.
Vad kan vara bättre än naturlig skönhet.
Men vi fick också ihop lite nya fotoidéer som vi ska prova och förhoppningsvis reda i morgon. Längst uppe på toppen av Åsledsberget i Leksand har jag tänkt mig(hoppas bara det är plogat).
Planen är helvit snö i vita kläder. Och även lite specialidéer som skulle var kul att prova på spånade vi fram.
Det är ju bara att titta på bilden så ser man ju tydligt hur Mia tänker fram nya idéer.

5 kommentarer:

britta sa...

Oj det var så man drog efter andan, som sagt så behövs verkligen ingen specialutrustning när man fotar en naturlig skönhet, vilken utstrålning!

Britta :)

(Ja nu menade jag ju Mia, men du var jättesnygg i håret också:))

Göran sa...

Tack Britta men det sista tror jag satt långt inne haha.

Och på tal om skönhet så kommer du få se på andra bullar i morgon. Då ska skönheten verkligen plockas fram :-)

britta sa...

Hörrududu!Har nyss läst din kommentar på min blogg, ska du prata om att andra bara kritiserar och ser ner på sig själva, vem kallade sig själv hopplöst fall här på bloggen?

För övrigt såg jag direkt att du blev bra i håret så det satt inte långt inne! Däremot hade det inte skadat om du sett lite gladare ut.

Blir så nyfiken på bilderna imorgon, hoppas det blir bra väder också! Lycka till !
Britta :)

Göran sa...

Förlåt och tack för påminnelsen om detta med att var positiv. Som du ser så behöver man sig en känga själv ibland.
Och ja jag vet att jag inte ser särkilt glad ut. Men hur kul tror du det är att fota sig själv :-)
Vet inte vad man kallas om man lurar sig själv att skratta haha

britta sa...

Att man helt enkelt är en glad och positiv människa kanske, och det är så jag känner dig i alla fall!
:)