måndag 15 mars 2010

Grunge


Grunge
Originally uploaded by G Er Foto
Idag har jag försökt att lära mig lite nya photoshoptrix för att piffa upp lite bilder extra. Även om denna metod egentligen gör så att bilden ser lite förstörd och sliten ut så tycker jag faktiskt att det blir en häftig effekt.

Nu kan man ju också tycka som så att varför ta en bra bild för att sedan förstöra den men jag tycker nog ändå att man kan leka lite och jag tycker som sagt att denna bilden blev bra och denna snygga modell gör sig nog bra i alla effekter så det är svårt att misslyckas.

Finns även en annan variant på min flickr sida men då med starkare färger och mer skräp på själva Djarfur.

2 kommentarer:

MIA sa...

Jaha nu vad det detta med denna dator igen nu har jag blyckats få till så att samma budskap ligger på två ställen.Så det är väl nån mening med det , här skulle jag ju ha att jag tycker om kortet på Djarfur,men dessa ord skall väl läsas fler gånger MIA

Göran sa...

Jag tog bort din dubblett Mia så slipper det stå på två ställen :-)
Du ska se att du kommer lyckas med datorerna också snart...