söndag 14 mars 2010

Slut på helgen

Ja, helgen blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men trevlig ändå.
Söndagen fick jag ägna åt lite fotografering och då på denna snygging "Jägermeister" en tysk jaktterrier på 8 månader. Måste säga att det var ingen lätt uppgift att få till bilderna på honom, för var det något han inte var intresserad av så var det oss. När han väl stod stilla så vände han oftast baken mot mig, trotts lockrop från flera av oss :-)
Men vi lyckades i alla fall få några bra bilder så jag är nöjd. Hoppas nu bara att René blir nöjd också.

Själv håller jag också på att få reda på vad jag har vart i mitt tidigare liv och det ska bli intressant att få höra vad som kommer fram. Ett liv har jag reda fått reda på men tänker inte berätta detta än då det är två olika personer som kollar detta åt mig och jag vill inte låta dem bli påverkade av varandra. Men en sak vet jag att de båda verkar ha kommit fram till samma sak. Även om det nu skulle kunna skilja för det sägs ju att man levt många olika liv.

Inga kommentarer: