tisdag 16 mars 2010

Intressanta ting

Jag måste säga att jag länge har vart intresserad av det lite övernaturliga och vad som hänt i tidigare liv och, ja allt som man inte riktigt kan ta på och förklara.
Själv håller jag på att få lite tecken lite här och där och detta ståtliga djur ska vara ett av mina totem/kraftdjur har jag fått reda på.
Mitt intresse till hästar kan också tyda på att jag har vart indian i tidigare liv har jag fått idikationer på. Och att då få en ståtlig Bison som sin följeslagare tycker jag låter ypperligt bra.
Vet att det finns många som misstror mycket av detta men för min del har jag fått så mycket bevis på sista tiden så det går inte att bortse från att det finns saker som vi inte förstår men det finns där.
Som jag sa så har jag länge, ända sedan liten funderat och tänkt på detta men inte riktigt haft någon att prata med det om men plötsligt så har jag fått massor med vänner som hjälper mig med både det ena och det andra och det börjar klarna mer och mer vad det är jag gått och funderat på i så många år.
Mycket kan bero på att jag inte klarat av att tänka klart tidigare men detta verkar ju också börja släppa nu då jag börjar se och tänka klara bilder.
Jag vet också att det finns de som jobbar hårt för att få fram mer om mig och som hjälper mig, men tydligen är även jag en bricka i spelet för att hjälpa andra, jag som oftast trott att det är jag som vart den som förstört för andra. Men det är ju kul när man får veta att man har haft helt fel i liknande frågor.
Detta får räcka för denna gången så får vi se vad som händer här näst. Känns som en spännande tid jag har framför mig. Mycket att lära sig i dessa ämnen och jag är rädd för att desto mer man lär sig desto mer finns att lära.

2 kommentarer:

MIA sa...

Hej! Bisonoxen talar.
Din visdom är mäktig och många kommer att låta sig inspireras av dig.
Din gåva är din förmåga att skapa harmoni mellan allt levande.Du kommer att inspirera människor att ta hand om livet vad det innebär som sagt djuren växterna och jorden.

Sköldpaddan talar.
Ta det lungt och ta ett steg i taget.Ha inte för brottom.Din gåva är att du har svaren inom dig och inte i det yttre.Ge dig tid att lyssna inåt.
MVH MIA


Ta det lungt och ta ett steg i taget.Ha inte för bråttom.

Göran sa...

Tack Mia

Känns som att pusselbitarna börjar ramla på sin plats och svaren börjar komma som jag så länge funderat på men inte vetat hur de ska tacklas.
Har nog en hel del att lära om mig själv först innan jag fattar allt :-)