onsdag 10 februari 2010

Höjden av nöjdhet

Vad härligt det känns när människor kan visa känslor. Detta fick jag vara med om idag då jag överlämnade bilder jag tagit. Att få se mottagarens ögon börja glittra av tårar gör att man själv når en härlig positiv höjd av glädje för då vet man att man lyckats med det man företagit sig.
Att man sedan har gjort jobbet helt av eget intresse och glädje varken gör eller gjorde ju saken sämre. Som hon själv skrev på sin blogg så var det underbart när flera människor kunde träffas helt kravlöst och utan fördomar mot någon och bara göra det man är bäst på, då lyckas man tydligen också göra fantastiska jobb.
För trotts svåra fotoförhållanden så lyckades vi ju som sagt få till mycket bra bilder. Normal väljer jag ut ca 20-30 bilder som jag gör en extra retusch på men detta fototillfälle slutade med 43 st bilder på skiva och ett bildspel på allt. Men hemma på hårddisken finns ytterligare bilder som jag inte har haft hjärta att radera, så sammanlagt blev det 75 st bilder kvar från fototillfället.
Misstänker att det blir ett fortsatt samarbete här då jag hördes rycktas om en bok skulle skapas idag :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: