lördag 20 februari 2010

Vilken dag

Ja dagen har inte börjat som jag hoppades i alla fall. Vaknar för tidigt. Sedan ringer telefon strax efter klockan åtta och man är fortfarande nyvaken. Men värre var det nog för min äldste son för det var från hans jobb de ringde och han skulle jobba. Tyvärr visste inte han om det för det var ingen som hade talat om för honom att han skulle jobba. Chefen hade bara skrivit upp honom utan att fråga. Kul när han kom hem vid tre tiden i natt.
Kul är det också att se vädret ute då man hade tänkt ta sig ut på Siljan och fota lite motorsport. Men jag ska trotsa vädrets makter och ta mig dit ändå ska ni se. Har jag sagt det så ska jag. Hoppas bara att de inte ställer in något på grund av vädret bara.
Nä nu är det bara att kliva upp och gå till sonens jobb för han ringde precis och hade glömt ta sin medicin i all hast när han drog iväg.
Hur ska denna dagen sluta?


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Rolf sa...

Jag så kan det bli i bland. Man vet aldrig när sådana dagar dyker upp, men jag hoppas att allt ordnar sig till slut.
Du har fångat katten i en verklig härlig pose, den gillar jag skarpt.

Ha en bra dag