fredag 19 februari 2010

Vinter på Siljan

Ja då har man kommit till ännu en helg och vi får se vad den har att bjuda på.
Veckan har ju annars bjudit på det mesta och till och med saker som jag aldrig ens hade drömt om att jag skulle behöva göra men kände mig ändå tvungen till. Men jag hoppas nu att det ska till att vända mot det positiva. Har aldrig vart den typen som har behövt ta drastiska åtgärder men tydligen så måste man göra allt detta i livet innan man ska vara klar.
När man sedan får höra att det finns människor som inte annat vill än förstöra för andra då blir man bra trött, men samtidigt bevisar det att man inte kan lita på någon. Denna gången så var det också så att rykten hade spridits så en person fått sig en skopa som personen i fråga inte alls hade behövt. Men då vissa tydligen inte har annat för sig än att sprida saker som de inte har fakta på utan bara slänger ur sig utan att veta vad och varför då blir det alltid någon som får lida oförtjänt. Men som sagt det är nog inte bara jag som växer i styrka efter detta. Nu har jag vart ner i botten och kan inte komma lägre så nu är det bara att klättra upp igen och denna gången ska jag komma långt...

Planerna inför helgen är dock trotts att snön faller för fullt och mer skulle det komma i morgon, men jag tänkte ändå ta en tur ner till Siljan då det bjuds på Classic Winter Weekend och försöka ta några vackra bilder på allt vad som bjuds där. Förmodligen blir det att satsa på lite isracing som börjar kl 12.00.
Helgens kvälls aktiviteter är dock inte riktigt spikade ännu så det får vi se vad som orkas med och vad som händer. Tiden får ha sin gång, man vet aldrig vad som händer. Känns som man planerar minut för minut för tillfället men så kanske det ska vara.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: