torsdag 25 februari 2010

Tattoo

Idag avslutade jag kursen i data för omvårdnadsprogrammet och efteråt så lunchade delar av oss tillsammans. Vi började då prata om tatueringar och jag avslöjade då min nästa tatuering men naturligtvis var de då några som var mer intresserade av "var", jag skulle ha den än "vad" jag skulle tatuera.Därför tänkte jag avslöja alltihop här och nu så slipper det bli några rykten om det också, för rykten har vi hört nog om.
Bilden på indianskan och hästen tänkte jag ha på vänster skuldra. Vargen ska alltså inte vara med. Inte för att jag har något emot vargar men i denna bilden har jag fallit för just henne och hästen och de härliga strålarna runt om kring dem.
Varför då denna bild? Ja, egentligen ganska enkelt. Har alltid varit fascinerad av ind
ianer och dess sätt att leva med naturen. Hästen på grund av dess styrka och skönhet. Och vitt
har alltid vart lite av favoritfärg så jag ser allt i denna bilden som ren skönhet.
Så nu slipper ni fundera mera på det.
För säga vad man vill, denna gruppen har vart något man kommer at
t minnas och då i positiv anda. Sällan man har så kul på jobbet.

Känner att det är lika bra att lägga in en bild på min redan befintliga tatuering också. Denna har jag dock funderingar på att få ifylld då jag inte är riktig nöjd med den då färgerna och skuggorna inte blev som jag ville.

Inga kommentarer: