onsdag 17 februari 2010

Ny kontakt


Aldermarin
Originally uploaded by G Er Foto
Ja ibland tar livet konstiga vändningar må jag säga. Efter att bara fått negativa energier mot mig de sista dagarna så bara vänder det. Och jag kan nog säga att detta tack vare just dessa negativa energier.
Jag träffade nämligen idag tack vare detta en kontakt som ville att jag skulle ta några bilder.
Och dessa bilder är något som jag haft en liten dröm om att verkligen få plåta och modellen i fråga är jag helsäker på kommer göra bilderna full rättvisa. Det kommer att bli några mycket spännande dagar framöver och jag förmodar att det kommer bli verklighet runt sportlovsveckan. Dessa bilder kommer kräva lite planering och ljuset måste vara perfekt så det skulle bara vara extrem tur om det skulle lyckas vid första tagningen.
Jag kommer inte att avslöja mer än så utan ni får gott vänta ett tag för att få se resultatet.
Planeringen startade redan idag men jag måste även åka och reka platsen och se hur och när ljuset ligger rätt. Och jag kan säga att det kommer att bli lite promenader de närmaste dagen då det inte är så lätta så det bara är att ta bilen och åka dit. Men och andra sidan så älskar jag att vara ute och pulsa i snö så det ska bara bli med ett sant nöje jag ska traska denna sträcka.
Kan säga att hästen på bilden har inget med detta att göra för det är min brors häst Aldermarin.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: