söndag 21 februari 2010

Lyckad kväll


Frostig tulpaner
Originally uploaded by G Er Foto
Ja, kan man tänka sig det blev en lyckad kväll ändå igår, trotts att jag in i det längsta såg ut att få en ensam hemmakväll. Som jag tidigare sagt så ändras planerna snabbt ibland.
Det är inte lätt att köpa bil i dagens läge för ungdomen då man blir tvingad till att vara chaufför åt säljaren innan man får bilen, eller ska vi säga som så att man ska inte köpa bil av pappas kompisar :-)
Hur som helst så då han ändå skulle ut så hängde även jag på. Men det räckte inte med det för jag fick gäst även hemma här som också ville följa med så från en hemmakväll till en väldigt lyckad kväll på Bowlingen. Så kul att träffa massa gamla kompisar och få så mycket positiv energi som jag fick igår.
Sen hoppas jag och att min kompis sambo hade en trevlig hemmakväll med massor av photoshoping då jag hjälpte igång henne också igår. Alla roar vi oss på olika vis :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: