tisdag 13 juli 2010

Blixtjakt

Ja då har man åter igen vart ute på blixtjakt men även denna gången drog man en nitlott och fick snällt gå och lägga sig igen utan någon fångad blixt på bild.
Hörde det började mullra runt fyra så det var bara att gå upp och rigga kameran och sätta sig på balkongen, men det lyste runt omkring men inte där jag ville tyvärr.
Strömlöst blev det dock så något ha blixten skadat, detta visas också då blixt trackern i Mora inte har registrerat något sedan 04.40.
För övrigt så var det en väldigt orolig natt så det var inte åskan som väckte mig utan jag vaknade tvärt vid halvtvå tiden med väldigt konstiga känslor och bilder som jag måste försöka reda ut och få svar på varför de dök upp på detta vis.
Vi får se om det på något vis går att få lite mera sömn nu när jag vart ute en stund för ca en och en halv timmes sömn som jag hittills fått känns lite magert faktiskt.

Inga kommentarer: