torsdag 15 juli 2010

Härligt dag

Ja denna dagen kan jag bara säga har varit väldigt bra och jag känner mig så nöjd med mig själv för vad jag uträttat och även vad jag fått bekräftat. Trotts en massa tvivel hit och dit, även om jag måste säga att jag börjat tro mer och mer på mig själv så måste jag ändå på något vis alltid söka bevis innan jag kan vara säker. Och ja det var just det som kom idag.
Trotts att flera redan sagt att jag inte ska tvivla utan bara ta åt mig av vad jag kan så har jag lite problem fortfarande att lita på det. Men det kommer ju mer och mer bevis och idag kom fakta om vad mina händer faktiskt klarar av att göra och det kände otroligt bra.
Det kanske är så att det har fallit på min lott att jag ska hjälpa människor vad vet jag? Och där kom tvivlet igen ja :-)
Tyvärr kan jag ju säga att trotts att dagen har vart kanon så finns det ju alltid baksidor också men dem låter vi bli idag tycker jag och tänker på det goda i stället.
En sak som jag dock har väldigt svårt med är att inte cykla som en idiot när jag är ute. Har ju så smått kommit igång med att motionera igen och det känns också kanon. Men istället för att ligga och bränna lite lungt på längre sträckor och längre tid så ska det köras så man kör skiten ur sig direkt. Idag blev det 1.2 mil på 23 min och en puls på uppåt 150 medel. Ska försöka rätta till detta i morgon och ta en längre tur och njuta lite mer.
Men det är lika bra att säga att jag lovar ingenting bestämt. Det så även korpral Gifting till Orsa kompani :-)
Idag blev det heller ingen musikvideo utan jag tänkta att ni skulle få träna era magmuskler ett tag i stället för denna video kan ge träning till just dem. Och ett gott skratt förlänger ju livet om man inte ska du av skratt då vill säga haha

Inga kommentarer: