lördag 3 juli 2010

Lördag

Ja då var det lördag och vad gör man då?
Igår var jag hos flera goda vänner och hade trevligt men man kan ju inte bara roa sig. Man har ju en gård att ta hand om också så idag får det nog bli att fortsätta med trädgårdsarbetet. Har en grästrimmer som jag inte får någon skjuts på så den ska få sig en omgång idag. Finns en hel del högt gräs som måste ner innan man växer inne. Har i och för sig en eltrimmer men att springa med sladden hit och dit är bara bökigt när man ända har en trimmer som det inte behövs någon sladd till.
Sedan har jag även lovat att jag ska hämta min son och en kompis i natt så det kommer att bli en lång dag :-)
Har även haft lite funderingar på om jag skulle försöka ta mig ut med kameran en stund. Har inte blivit en enda naturbild på väldigt länge. Men om det blir något fotograferande så kommer det att bli mot kvällssidan då ljuset ligger fint. Men det återstår att se hur det blir med det. Hade lite sug också faktiskt att åka till Brossen och lägga mig på badstranden och bara slappa ett tag.

Inga kommentarer: