söndag 4 juli 2010

Dåliga vibbar

Idag är en sån dag då allt känns fel. Jag har otroligt dåliga känslor och det gör ont i hela kroppen. Något i min närhet är inte bra det känns på alla sätt och vis och det värsta av allt är att man känner sig totalt maktlös då man inget kan göra åt saken. I alla fall vet jag inte för tillfället hur jag ska kunna ändra dessa negativa känslor.
Det jobbiga är att under en längre period nu så har jag haft full kontakt och plötsligt så är hela kontakten borta och det är tomt på alla plan. Har idag försökt få kontakt men det finns inget där. Och då är det klart att man funderar, vart tog det vägen?
Det finns säkert de som funderar på att nu har det snurrat till ordentligt i knoppen på honom och inte fattar ett dyft över vad jag skriver om men se det bryr jag mig inte om. De som förstår vet också hur allt fungerar och vet precis vad det handlar om. Lika barn leka bäst sägs det ju :-)
Ja nu hoppas jag bara att det inte är allt för illa och att det kommer lösa sig trotts allt. Men som sagt, just nu är det bara ett tomt hål som ändå gör ont.

Inga kommentarer: