onsdag 7 juli 2010

Vad har dagen att bjuda på?

Ja vad ska dagen bjuda på då. I mitt horoskop stod att läsa att jag skulle ha en lugn dag och utföra något kreativt med dem som stod mig närmast. Vi får väl se vad det kan bli för något. Mig och kreativt brukar bli fotografering men man vet ju inte. Har inte något foto inplanerat för dagen i alla fall men det kan ju ändra sig.
Däremot vet jag att jag måste förstärka akvariet då en stödskena i överdelen hade släppt igår så jag fick till att släppa ur lite vatten. Vill ju inte ha 400L vatten ut på golvet precis.
Nu tror jag inte det är någon fara heller för har det inte spruckit när den släppte så lär det inte spricka när den inte sitter där heller men jag vill gärna vara på den säkra sidan ändå så jag reparerar :-)
Sen blir det att fortsätta med röjning/trimning i trädgården så jobb finns att göra.

Inga kommentarer: