tisdag 27 juli 2010

Teamet

Kände att jag inte längre kunde undanhålla er hur allvarligt det egentligen är på tävlingar, hur alla ger allt och inget lämnas åt slumpen. Många kanske tror att det bara är nöjen men se där har alla fel. Bilderna här talar sitt tydliga språk på vad allt handlar om.
En del kanske tror att allt beror på själva tävlingsekipaget men vad vore de utan sitt team på sidan om. Titta bara hur min medresenär och fotopartner verkligen går in för sin uppgift för att få den perfekta filmen att sitta i kameran. Att få in ströljus i bilden kan ju vara förödande då kontrast och allt försvinner. När det är risk för liknande saker så tar man till vad man har för att undvika problem.
Och att hästsport inte skulle var en materialsport det är också bara en klyscha som inte är sann. Titta bara på Mia hur hon justerar bootsen så de sitter som de ska, för hur skulle Djarfur klara av att springa utan dessa.

Måste även tillägga att det idag var första dagen sedan jag började tolka tarotkort som jag valde ett kort som visade på viss ovisshet. TIdigare har det bara varit enkla kort som tytt på framgång och att det bara är att flyta med för att hålla lyckan vid liv men idag kom då kortet "fyra bägare" som då tyder på viss ovisshet. Själv tolkar jag kortet som att dagen kommer bli ganska som vanligt då det alltid finns funderingar om än det ena än det andra. Annars är bägarkorten de som tyder på känslomässiga tider. Och just fyra avspeglar en ovisshet om hur man t.ex. är omtyckt eller ej och i en kärleksaffär skulle det kunna betyda att bli ratade eller ej.
Men med tanka på att jag i går valde kortet "nio mynt" som är lyckokortet så kan jag väl ändå hoppas på att det har viss samhörighet dessa två korten. Den som lever får se brukar det ju sägas.

4 kommentarer:

britta sa...

Oj! Kände direkt när jag såg bilden att det kommer att börja pratas om att jag är gravid, vilket jag bestämt måste hävda att jag inte är! Tyvärr är det inte heller en "photoshoppad" mage som sticker ut, utan en helt naturlig följd av två ganska täta graviditeter i unga år:)
Britta

Göran sa...

Men herre gud jag tror mina vänner är besatta av dessa magar. Det är gravidets magar och det är hängmagar, Vad har jag gjort för ont :-) ja, man kan undra vad som ska komma här näst haha.

Anonym sa...

Ja jag hoppas verkligen inte att det är du som ensam ska belastas för alla dessa magar omkring dig Göran, så du har nog inte gjort något ont!:)

Göran sa...

Nä det hoppas jag verkligen nån måtta får det vara haha