fredag 23 juli 2010

Spännande dag


Bi
Originally uploaded by G Er Foto
Ja i morgon lördag blir en spännande dag och lite nervöst. Jag ska nämligen till Bollnäs och fota en Islandshästs tävling.
Ja nu är jag inte ett dugg orolig för själva fotograferandet om ni trodde det, utan det jag är orolig för är själv resan dit.
Ja inte heller själva resan utan sällskapet som jag har med mig. Naturligtvis inget fel på henne heller för hon är jättetrevlig men lite petig.
Så av den anledningen har jag idag stått och putsat bilen så det står härliga till, både invändigt och utvändigt. Så det är bara att hoppas att den nu ska duga. För annars får jag nog sitta och åka ensam hela vägen till Bollnäs.

2 kommentarer:

britta sa...

Ja nu är det bäst du gnor på för jag tänker inte sätta mig i någon skitig bil (för det är jag inte van eftersom min bara har lite spån, hönsfoder, sand, grus och kexchokladsmul på sätena), och sen måste den glänsa utvändigt, (och det hör inte till saken att min råkar prydas av mest rost och skatskit), och naturligtvis måste du komma ihåg att öppna dörren åt mig, hur ska jag annars komma i bilen med den nya sidenklänningen i oskrynklat skick, (eller var det mina fem år gamla jeans jag tänkte ha?), och för övrigt kan jag inte öppna dörren själv pga att jag kan förstöra mina nymålade naglar, (hmm..få se nu? just det, jag har ju knappt några, och varför skiftar de i lite grönbrunt?), nåja det blir nog bra ändå ska du se :)

Göran sa...

Ja du ser, jag visste att det skulle bli gnäll direkt haha